dorisbuss.blogg.se

Vi vågade!! Vi lever som vi vill. Just nu i vår hus buss. Ja vi har sålt allt och flyttat in i vår etta på hjul. Livets irrfärder med tillbaka blickar. Livet ombord på vår buss med resor och vardag bjuder jag på. Välkommen att inspireras till att våga tänka utanför boxen.

Tacksam

Publicerad 2019-05-04 10:08:47 i Allmänt,

Ja det är det viktigt att vara. Har kämpat några dagar med motivationen och tacksamheten.
Vi har kastat loss på allvar. Kör Doris buss till skolan om dagarna och efter jobb och skola kör vi max 2 mil för att ställa oss utan bekvämligheter någonstans i skogen.
Ja vi är ju själv försörjande med el och värme om det inte är allt för kallt och molnigt.
Ja då beslutar sig kung Bore att komma på återbesök.
Det har ändå gått bra men att leta nattplatser i full snöstorm har varit mindre kul.
Så jag har kämpat med tacksamhet och optimism ett par dagar tills igår.
Det snöade men i mitt hjärta sken solen jag hade fått beskedet som gjorde att jag kände tacksamhet glädje och att jag är så jäkla glad över att ha förmånen att leva detta fria liv.
Sökte in på en inriktning som är min dröm många mil bort men nära sonen och barnbarnet.
Och i går fick jag beskedet att jag blivit antagen och var välkommen i Augusti 😃
Idag skiner solen om än kallt men vad gör det? Nu ska hunden ut på promenad sen ska vi till stora staden för att handla lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela