dorisbuss.blogg.se

Vi vågade!! Vi lever som vi vill. Just nu i vår hus buss. Ja vi har sålt allt och flyttat in i vår etta på hjul. Livets irrfärder med tillbaka blickar. Livet ombord på vår buss med resor och vardag bjuder jag på. Välkommen att inspireras till att våga tänka utanför boxen.

Inte ett glamoröst liv alla gånger

Publicerad 2019-06-10 16:23:24 i Allmänt,

Har suttit med mitt skolarbete hela dagen. 
Fördelen när gubben beslutar sig för att rulla iväg med hemmet till sitt jobb är att jag kan sitta kvar och göra det jag gör ändå om än med en tråkigare utsikt.
Men snart så har Doris buss ännu en lastlucka. Tydligen måste fiskespöna ha en egen låda 😂
Nä nu ska hunden och jag ut i solen en sväng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela