dorisbuss.blogg.se

Vi vågade!! Vi lever som vi vill. Just nu i vår hus buss. Ja vi har sålt allt och flyttat in i vår etta på hjul. Livets irrfärder med tillbaka blickar. Livet ombord på vår buss med resor och vardag bjuder jag på. Välkommen att inspireras till att våga tänka utanför boxen.

På uppgång igen

Publicerad 2018-11-19 19:03:48 i Allmänt,

Ibland måste man sjunka ner på botten, rasa ihop som en korthög för att få ett nytt avstamp och kämpar glöd.
Idag är en bättre dag saker ljusnar hoppar runt bland rosenbladen fast närmast taggarna då.
Livet är skört och vi har bara ett ta hand om varandra.
Idag njuter jag av en helt underbar vardag. Praktikplats där bitarna börjar falla på plats och jag känner mig nöjd efter dagens insats om än kort.
Jag har en livskamrat som visst ger mig fler gråa hår mellan varven men oxå gör att jag kan njuta av tvåsamheten med.
Vardag o i vår lilla buss blir det krångel ibland men vill man ha rotmos så gör man det och det funkade 😀
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela